czwartek, 28 czerwca 2012

Informacje , zdjęcia i ciekawostki na temat Zayna Malika . ♥ :D

Zayn Jahwad Malik urodził się 12 stycznia 1993 roku  w West Lane Baildon .
Zayn jest w połowie Pakistańczykiem tak jak jego ojciec , a w połowie Brytyjczykiem . Ma trzy siostry , dwie młodsze : Waliya ma 14 lat , Safa 10 lat i jeszcze jedna starsza siostra Doniya ma 22 lat . :) 





Zayn z siostrą Waliyhną . < 3 :)
Smacznego . < 3 :D


Moje ulubione zdjęcie . ♥ Oczka  . < 3 :) *:*






Hejka . :*:*
Dzisiaj chciałabym napisać o wszystkich chłopcach z zespołu One Direction . Najbardziej zainteresowałam się Zaynem Malikiem . ♥ ;) I to o nim teraz napiszę .

Kujonki . < 3 ; )
Mmm . ♥ :D

Nowe zdjęcie .♥ :D Piękny mój . < 3 Hahah. xd

:P ♥
 Mam więcej zdjęć ale za dużo miejsca by zabrakło . : ]

Ciekawostki . ♥ 
1.Dal Zayna idealny pocałunek to taki na dachy przy świetle księżyca.
2.Zayn płakał podczas oglądania Chick Flick .
3.Zayn ma zwyczaj gryzienia dolnej wargi < to jest sweet  ; D >
4.Zayn pali papierosy , ale próbuje to rzucić , bo wie , że fani tego nie lubią .
5.Zayn lubi jak dziewczyna ma pomalowane paznokcie na różowo.
6.Ulubiony kolor Zayna to niebieski .
7.Zayn jest próżny.
8.Zayn jak miał 6 latek to wyrzucić telewizor przez okno < nieźle ; o >
9.Idealna randka dla Zayna to romantyczny obiad i długa rozmowa .
10.Zayn lubi rysować , to jedna z jego pasji .
11.Gdyby Zayn nie śpiewał to chciałby być nauczycielem Angielskiego.
12.Zayn zawsze chciał nagrać cover Bruno Marsa.
13.Zayn mówi " Najlepszą częśćią ciała u kobiety to oczy " <.<
14.Zayn mówi " Mógłbym spędzić jeden ddzień z fankami , ale jakby były trochę ciszej "
15.  " Jestem zorganizowany i zawsze wiem gdzie są moje rzeczy , podczas gdy Louis i Harry mają wszędzie wysypisko śmieci "
16.Zayn ma cztery tatuaże : jeden na nadgarstku symbol Yin Yang , na klatce piersiowej imię swojego dziadka po arabsku < bardzo go kochał > [*]
17.Pierwszy raz , kiedy chłopaki zobaczyli jak Zayn płacze , był wtedy kiedy dziadek Zayna zmarł . :(
18.Zayn uwielbia pikantne jedzenie .
19.Zayn kocha horrory.
20.Zayn jest dumny ze swojej religii.
21.Liam potrafi rano tak długo śpiewać "The lazy song " dopóki Zayn , w końcu , nie zwlecze się z łóżka. < hehe . < 3 >
22.Zayn chciałby zaśpiewać z Justinem Timberlakiem.
23.Zayn uważa , żę zna się na kobietach jak mało kto . ; )
24.Zayn myśli , że byłby opiekuńczym chłopakiem.
25.Zayn boi się wody , ale jakby jego dziewczyna by się topiła to by za nią wskoczył.<sweet :* >
26.Zayn chciałby mieć dziewczynę , której mógłby powiedzieć wszystko .
27.Zayn w wieku 8 lat napisał pierwszy list miłosny < ciekawe do kogo ;* >
28.Zayn mówi , że nadal jest nieśmiały i musi minąć trochę czasu zanim otworzy się do kogoś .
29.Zayn nie lubi jak ktoś pisze jego imię przez " I " "Mam na imię Zayn " - pisze na tt.
30.Zayn potrafi niezawodnie odbić piłkę na kolanie ok  70 razy. < ;o ja nawet 2 nie umiem xd hah  ; o >
31.Zayn czasami całuje Liama w policzek .
32.Zayn lubi dziewczyny , które udają niedostępne .
33.Zayn uwielbia buty z Nike .
34.Zayn był w szkole boyem . Jego przyjaciele mówią , że wtedy nikt nie odważył się mu podskoczyć < haha i dobrze . ! <3 ♥ Teraz już wiemy dlaczego go wywalili ze szkoły xd>
35.Zayn kocha tatuaże lubi dziewczyny , które mają jakiś  < zrobię sobie kiedyś . :* xD>
36.Zayn i Liam najczęściej całują dziewczynę w szyję . < 3
37.Gdyby Zayn był dziewczyną na randkę poszedłby z Louisem , ale zdecydowanie poślubiłby Liama.
38.Zayn nie wyznaje naszej religii , ale dla jaj chodzi w czapce mikołaja.< heh , fajnie :* >
39.Zayn nienawidzi gdy Niall śpiewa głosem operowym .Pewnego ranka kiedy zaczął to robić uderzył go w twarz . < haha xd  >
40.Kiedy Zayn był mały miał obsesję na punkcie papieru "Nie jedzcie go , nie smakuje zbyt dobrze :D " -mówi dziś . xd heh. Ddzięki za rade . :* <3 ^^


9 komentarzy:

  1. Och Zayn.. Taki kochany.. A znasz to?
    Lekarz powiedział do ZAyna, że przez dwa tygodnie ma nie podnosić nic ciężkiego, a Zayn na to:
    Czyli będę musiał sikać na siedząco..
    Ten lekarz musiał mieć niezłą minę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HHAHAHHAHAHHA DOBRE XD

      Usuń
  2. twój blog jest interesujący . zaciekawił mnie odrazu .
    również kocham One Direction a w tym Zayna <3
    ____________________________________________________________
    zapraszam do mnie . !

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest bardzo interesujący.Jesteście po prostu niesamowici<3 kocham Was!Jestem waszą największą fanką:) <3:**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten post. Zabawny
    Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Zayna mam jego zdjęcia w pokoju (wszędzie) a mam tylko 13 lat

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten blog :) Ale ciągle się powtarza Zayn , Zayn możesz napisać że np ON :D Ale bardzo polubiłam twój blog i bedę wysyłać go znajomym o ile ci to pasuje xdd

    OdpowiedzUsuń
  7. Napiszesz cos jeszcze o innych.? :) Bo bardzo fajnie to napisałaś xdd ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham Zayna Malika

    OdpowiedzUsuń