wtorek, 4 grudnia 2012

Hejka ♥

Chciałam was na prawdę bardzo przeprosić za moją nieobecność , ale od poniedziłku mam mnustwo sprawdzianów . -.- . Nienawidzę tego , ale wieczorem mam tak jakby chcwilkę wolnego więc teraz dodam coś bardzo nowego :D . Na pewno słyszałyście już o panie "x"   zwany "Modest" ? Takiego namieszania zrobił że na 100% wszystkie directioners płakały , tak jak ja . Nie mogłam tego do siebie tego przyjąć i nie chciałam wierzyć w takie coś ale zaczynałam w to wierzyć , wszędzie było i jest o tym pełno . Teraz akurat ta stronka została zablokowana i wcale się nie dziwię . Otóż tak . Prawdopodobnie ktoś nazwał siebie jako " Modest " ja mówie na tego kogoś pan "x" . Chciał zabić naszych chłopców na MGS . W dosłownym  tego słowa znaczeniu . Zabić . I jednego z nich zostawic przy życiu żeby cierpiał patrząc na swoich nieżywych przyjaciół . Przepraszam za treść ale dosłowniej nie mogłam tego napisać , gdy czytałam to ze szczegółami nie mogłam w to uwierzyć ale tak czy siak uwierzyłam . To jest tragedia . Ja rozumiem że ktoś może nie lubić 1D , ale żeby od razu chcieć ich zabić w dosłownym znaczeniu ?  . Dla mnie to jets chore . :( . Wzruszające . Chociaż nie wiemy ile jest w tym prawdy . Ostatnio czytałam że ten ktoś to jest kobieta o imieniu " Samantha " i wyciągała już broń , ale ochrona od razu ją przytrzymała i teraz siedzi za kratkami . A w to ostatnie nie wierze , ktoś dał się ponieść fantazji . Po protu wymyślone rzeczy .  



A jeśli chcecie obejrzeć cały występ chłopców to tu jets link . ♥ 
 Wystarczy liknąć na wybraną piosenkę i wyskoczy wam filmik *.*


 I zdjęcia :


Boże jak ona wygląda .. :'(   ;'(    ;'(

Płaczę :'(






















Niall się wzruszył , bo spęłniło się jego największe marzenie . :'* ♥♥










Pamiętacie ? ♥








I jeszcze jeden news . Harry ma dziewczynę . Taylor Swift <nie wiem czy dobrze napisałam > . Nie jest to świetna informacja . Nie lubie jej za bardzo , moim zdaniem to jest tym "barbie" . Przepraszam jeśli ktoś uważa o niej całkiem inaczej ale na tym blogu też chcę wyrazić swoje zdanie . :)



:( . 

To mój zły dzień . Najpierw te zdjęcia z perrie i zaynem na początku notki  a teraz harry i ta cała taylor . Whatever .. Kogo obchodzą uczucia directionerek  ..  

1 komentarz:

  1. Wybaczam ci:D!!!
    No dobra nie będe nigdy taka ,,szalona'' ze sobie przefarbuje włosy na fioletowo!!!...
    Hmmm... Harry i Taylor no niewiem niewiem...
    PS.Internet w telefonie na przerwach jest super:D

    OdpowiedzUsuń