czwartek, 20 grudnia 2012

Hej .

Chciałam was poinformować że niestety nie będę mogła dodawać notek przez dwa tygodnie . :c . Powód jest taki że wyjeżdżam do rodziny za granicę . Gdyby było coś na prawdę ważnego to bym mogła dodać notkę poprzez tableta . Jak wiecie 24 grudnia są urodziny Louisa no i nie będę mogła dodać notki o nim :C . Ale myślę że znacie o wiele lepsze blogi o 1D więc wam to nie będzie przeszkadzać :) . Ale przepraszam was ♥


Okey to teraz coś na temat :) . 


Zayn zrobił sobie nowy tatuaż ... następny ..  0.0 . Nie wiem jak wam ale mi się nie podoba :o
 Ale te zdjęcia rozwalają system . ♥.♥ . Seksowny .. <jak zwykle > *.*    *0*








Harry postanowł nie być gorszy i też sobie zrobił kolejny tatuaż :oo . <też mi się nie podoba > -,-






To do za dwa tygodnie :) ♥
Jeśli chcecie mojego TT to proszę :)

@Malikowax333

2 komentarze:

  1. Chyba nieco już przesadzają z tymi tatuażami. Już 7 stycznia premiera Kiss you!!! Zapraszam do mnie na rozdział 3:
    only-one-love-one-life.blogspot.com

    Mam nadzieję, że już niedługo dodasz jakąś notkę. ; )

    OdpowiedzUsuń