poniedziałek, 7 stycznia 2013

Wróciłam :D ♥

Hejkaa :D ♥

Jak widzicie już wróciłam . Czas minął bardzo szybko ale za to naprawdę miło go spędziłam , momentami się troszkę nudzołam , ale nie narzekam :D  ♥ . A więc wróćmy do 1D ;) xx

 A jeszcze jedno , jeśli chcecie to mnie zaobreswujcie na TT ;) .
 Mam dwa konta xD , ale mam w planach założyć trzecie kono .
 @Malikowax333 
@FaanForever_1D

Toooo tyle o mnie xd .

Teraz zajmijmy się 1D  . ;* . 

Date premiery teledysku " Kiss you " przenieśli na 7 stycznia , czyli dzisiaj , na pewn to już wiecie , ale ja przez te ponad 2 tygodnie jestem w tyle z informacjami -,-  .  Przyjaciółki pisały mi niektóre nowe informacje o 1D , ale to nie to samo co znaleźć je samej ;) . No ale już jestem i mam zamiar nadal śledzić życie chłopców ♥ :D .

Oczywiście czekam na godzinę 21:00 jak i pewnie wy ;) . Na pewno teledysk pojawi się na tym blogu , ale na razie mogę was pocieszyć przygotowaniami do tego teledysku :D



I tak daleeej :D .

Słoodziaki :D


A teraz " trochę " smutna wiadomość , a raczej zdjęcie .. Przyrzekam że płakałam jak je zobaczyłam pierwszy raz , a było to dokładnie wczoraj u przyjaciółki , to ona pokazała mi to zdjęcie -,-  . Nie mam jej tego za złe no ale się popłakałam . Bo jak dobrze wiecie nienawidze Perrie ani ZERRIE -,-  . I przepraszam was za to , bo wiem że dużo directioners lubią ZERRIE . Proszę bez hejtów :) . Przyjmę pozytywne komentarze do tej notki ale też negatywne :D . Więc śmiało komentujcie xd


 :'( .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz