poniedziałek, 14 stycznia 2013

GŁOSUJCIE ! ♥

Hejka ;)

Podam wam linki na których możecie głosować na swój ulubony zespół :D ♥ Ja oczywiście robie spam na 1D ale wy możecie lubić kogoś jeszcze , więc to wasza decyzja ;D ♥




Tutaj link do czegoś , ale jeszcze nie wiem czego ;D






Oł jeeeaaa :D ♥ Jestę dumnę z ład dajrekszyn  

joł *.*

 2012 POPCRUSH MUSIC AWARDS 

Artist of the Year - Artysta Roku
Song of the Year - Piosenka Roku ('Live While We're Young')
Album of the Year - Album Roku ( Take Me Home)
Video of the Year - Teledysk Roku ( Live While We're Young)
Best New Artist - Najlepszy Nowy Artysta (Głodujemy na Ed'a!)
Best Live Performer - Najlepszy wykonawca na żywo
Biggest Headline - Największy nagłówek 
Best Magazine Cover - Najlepsza okładka Magazynu


Jeszcze linki na głosowanie ♥



Mam nadzieję że będziecie głosować na 1D . ♥ Directioner do roboty :D

4 komentarze:

  1. No zabieram się za głosowanie na 1D oczywiście :D Słyszałaś o akcji na twitterze? Mam nadzieję, że chłopcy rozważą przyjazd do Polski ; )
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział :
    only-one-love-one-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko słyszałam ;) . Na TT zrobiłam taki spam że na jednym koncie miałam limit więc pisałam na drugim ;D #PolandNeedsTakeMeHomeTour :3 . A na tym blogu nic nie piszę bo nie ma sensu się tak starać dla 3 , 4 osób , chociaż nawet tyle nie ma -,- . Ale tego bloga nie usunę bo od dłuższego czasu zajmuję się pisaniem opowiadania z 1D w moim zeszycie więc jak napiszę chociaż połowę i założę nowego bloga to na tym blogu pojawi się link z nim :D . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zaprosić Cię do siebie, ponieważ na blogu pojawił się nowy post. Byłabym wdzięczna gdybyś mnie odwiedziła :)

    pozdrawiam, justinabathels ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie, pojawił się nowy post :) mam nadzieję, że odwiedzisz mnie i wyrazisz swoją opinię na temat moich wypocin :)

    pozdrawiam, justinabathels ♥

    OdpowiedzUsuń