sobota, 12 stycznia 2013

URODZINY MALIKA :D ♥

Heeej :D

Co dziś za dzień  ?  A tak .. 20  URODZINY MALICZKA :D . a więc życzę mu wszystkiego co najlepsze i choć < nie lubię perrie > , o boże co ja pisze , ja jej nienawidze , ale pomińmy ten fakt dzisiaj . No tak   życzę im szczęście -,- . < bez hejtów proszę > :D . Chcę żeby spełniał swoje dalsze  marzenia , bo choć dalego zaszedł to i tak każdy człowiek ma swoje marzenia które chce żeby się spełniły , więc życzę mu tego :) . Dzięki niemu moje życie stało się o wiele leszpe , weselsze , bardziej nieogarnięte .. :D . I to nie tylko jego zasłga ale całego 1D . ♥ Bo gdyby nie ich istnienie nadal moje życie byłoby ponure -,- . Ale na szczęscie ten zapatrzony w siebie Malik i reszta nieogarniętych 4 chłopaków istnieją i mają się dobrze :D xD <3 . 

< Niestety coś mi nawala z blogiem i nie moge dodać zdjęć Malika , a miałam taki zacny plan .. > :D . 

Jak tam u was z TT ? :D . Już zrobiliście spam Zaynowi ? ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz