niedziela, 22 lipca 2012

1D w samolocie . ♥ :)

Hejka . :) ♥

Dziś rano natknęłam się na jednej stronie na nowe zdjęcia 1D .Chyba gdzieś sobie lecieli . :o  . Mam bardzo dużo tych zdjęć . Zapraszam do obejrzenia :D

Zayn smuta .o.o . <3
Zayn , call me maybe ? ♥ :D  Ojoj. Co mu w rękę .? o.o  I te oczy . *_*

Louis widać jest zajęty :D . : *
Zaciesz Nialla . ;D



Liam pokazuje swoje mięśnie . o.o :D

Kapitan Harry . xd :D
Mdleje na widok tego zdjęcia . o.o . *____* Zaynuuś grzeszy pięknością . :D
Hazza w samolocie . :) xd Jego dołki . :o

Mina Nialla . xd :D

Lou z fanką :* :) 



Hahahah xd Liam wymiata . :D

Zayn rozdaje autografy . O.o Ja też chcę . :) ♥  Wtf ? co on ma na ręce ? Chyba się skaleczył  . o.o


Ja też poproszę . :D

♥.♥






Call me maybe . ? :D ♥





Smile . ♥ :D



Hehe . Chłopcy w czasie lotu sobie malowali . :D Harry dodał wpis na TT : Wiem, że jesteśmy młodzi, ale czuję, że kolorowanki w garderobie to troszkę za dużo " :D
Na razie to tyle . : )
Bardzo proszę o komentarze . ♥

5 komentarzy:

  1. haha kocham ich :)
    nie ma to jak sposób na nudę-kolorowanki ^^
    jak ja bym chciała być tam z nimi /<3
    marzenia..
    Wpadniesz do mnie?
    http://onlyluckygirl.blogspot.com
    http://hi-my-name-is-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no, Zayn to by mógł zadzwonić. Nie mam nic przeciwko. *.*

    świetny blog. ;3

    http://endless-world-of-emotions.blogspot.com/
    ocenisz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne , wejdę . :) <3 Dziękuję wam . ;)
    Taak , no ale niestety nie zadzwonił . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg , jak dużo zdjęć :O Ale świetny blog . Ja też skorzystam z tego bloga wyżej :D Niall jaką minę zrobił . xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni nie lecieli gdzieś tylko wynajęli dla fanów samolot i przelecieli się z nimi z Londynu do Manchesteru ;) A wszystko dzięki Flying Start, a to dlatego, że 1D są twarzą tych lini lotniczych :)

    OdpowiedzUsuń