poniedziałek, 9 lipca 2012

Oststni koncert ze starej płyty . :[

Hejka . ♥
Teraz podam wam filmiki na których jest koncert One Direction . Z tego co czytałam to ten koncert jest ostatni z ostatniej płyty . Bo za niedługo będzie nowa płyta 1D i będą koncerty z nowymi piosenkami . 
Oto pierwszy filmik z piosenką " na na na "


Drugi filmik z piosenką "Everything About You "


Trzeci filmik z piosenką " Tell me a lie "


Czwarty filmik z piosenką " Moments"


Na razie znalazłam tylko tyle . ♥ Miłego oglądania . 

4 komentarze:

  1. : )
    Zapraszam do mnie na bloga: http://www.fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/
    Właśnie dodałam nowego imagina o Zaynie. Jak chcesz to możesz poczytać: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję . ♥ Jasne , wejdę . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzalam wszystkie filmiki . Są super . :D Gratuluję bloga , jest na prawdę świetny . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ♥ Zayna l♥ve! Zaynster ♥

    kupujecie ich new płytę ja muszę!

    Nialler też jest kochanny ♥.

    ~ Niallerowa ♥

    OdpowiedzUsuń