środa, 11 lipca 2012

Życzenia urodzinowe dla Perrie Edwards .

Siemka . :] 

Jak wiemy wczoraj były urodziny Perrie Edwards , która niestety jest dziewczyną Zayna . Nie jestem z tego powodu zadowolona , ale cóż , to jego decyzja . Każdy ma o niej inne zdanie ale moje nie jest zbyt dobre . Uważam że Perrie naciąga Zayna i jest z nim tylko dla sławy . Może kiedyś zrobię o tym osobną notkę . Ale wracając do jej urodzin to mam jedno zdjęcie z twittera gdzie widać jak Zzayn Malik złożył na TT życzenia dla perrie . 


Tłumaczenie : Specjalne życzenia urodzinowe dla mojej kochanej Perrie . Kocha cię .

Jakoś miałam zły humor jak to zobaczyłam , ale trudno . Jeśli chcecie  skomentować tą notkę to zapraszam . :)

A tutaj zdjęcia Perrie 

 


4 komentarze:

  1. Wszystkiego ... najgorszego . : o Zgiń najlepiej . :D ;o ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Directioner .♥12 lipca 2012 06:34

    Zgadzam się z tobą Malokowa . :D Ja tez jej nienawidzę . Myśle identycznie jak ty . Ona go tylko naciąga i jest z nim dla rozgłosu . Żeby była sławna i takie tam . Niech ten Zayn się opamięta i niech z nią zerwie , przyjedzie do polski i będzie z tb . ! :D ♥ ;) A Harry niech do mnie przyjedzie i będzie ok . :* ♥ Zamieszkamy ja ty zayn i mój haruś . ♥ Dziękuję za wysłuchanie . ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nienawidzę tej Perrie ! Ona chcę tylko sławy dla tego Little Mix czy coś ! Żal zasługuje na kogoś lepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham perrie i jej zespół i nie wiem co wy do niej macie

    OdpowiedzUsuń