sobota, 6 października 2012

Lou i Eleanor na koncercie Adama Burridge . ♥

Hejka . :*
Czytacie w ogóle tego bloga jeszcze ? Nie dodaje notek często bo nie mam dla kogo tego pisać , ja wiem dużo o 1D , codziennie wiem coś nowego . Wiem gdzie byli , mam ich najnowsze zdjęcia itp. więc nie muszę niczego tu pisać , bo ja nie piszę tego dla siebie tylko dla was . Ale widzę że już chyba nikt nie czyta tego bloga . Może go zawieszę na jakiś czas , lub na stałe . Jeszcze pomyślę . Wiem , obiecywałam że go nie usunę bo tego nie zrobię nigdy ale zawiesić mogę na jakiś czas . Jest mi strasznie smutno że nikt nie dodaje komentarzy , są one dla mnie naprawdę ważne . Bo tak się wysilam żeby ten blog był sławny i żeby było dużo komentarzy ale to na nic . ;( 

No dobra , to jeśli ktoś jeszcze czyta tego bloga to proszę bardzo :

Louis i Eleanor ( i kilku znajomych ) kilka dni temu byli na koncercie Adama Burrige .


3 komentarze:

  1. Cześć też jestem fanką One Direction.Od początku wakacji czytam Twojego bloga. Jest świetny.Nie dodaję komentarzy bo niemam czasu ale proszę nie zawieszaj go:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zawieszaj proszę

    OdpowiedzUsuń