środa, 17 października 2012

Nowości . ♥ :) ;**

Hejka . :D
Na jutro nie mam dużo nauki więc postanowiłam że dodam kilka nowości z życia chłopców z 1D . <3 ♥
Mam nadzieję że się cieszycie i obejrzycie tą notkę do końca . :) :*

1.  Chłopcy wczoraj . 16.10.2012r. ♥

Przepraszam was ale zapomniałam dodać notkę o nowym tatuażu Harrego . Myślę że już nie ma sensu robić osobnej notki o tym , bo mogę to tutaj napisać . :) . A więc Harry zrobił sobie dwa tatuaże : na lewej ręce tak jak jest na tym zdjęciu , jest napisane " Things i can't "  , czyli " rzeczy które nie potrafię / nie mogę "  a na prawej ręce w tym samym miejscu " Things i can " , czyli " rzeczy które mogę / potrafię " :D ♥
*.*. Mężu zadziwiasz . :D ♥ Zgon . <3

2.  Zdjęcia z dzisiejszego dnia . :D ♥

hahahha . :D ♥ Wariaty <3
I ten wzrok . *.* ♥ Nie no zgon . <3
Mężowie . :D ♥ hehe . :P
3. Zdjęcia z Paryża . ;d ♥



























Na kogo Zayn wskazuje ? :D ♥






4. Zdjęcia z Dublina 12.10.2012r.





Jeszcze kilka mam ale mi sie juz nie chce dzisiaj . :D ♥ 
Może jutro . :D ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz