środa, 24 października 2012

Union J's - ? ; /

Hejka . ;*

Mam dla was nowinkę . :D
Właśnie przeczytałam taką ciekawą a zarazem wkurzającą rzecz . Prawdopodobnie zespół o nazwie " Union J's " z x-factora chce zastąpić miejsce One Direction . ; / . Mi to by nie przeszkadzało gdyby byli sławni no ale bez przesady . Jak zazdroszczą 1D tej sławy i to że są tacy piękni w ogóle to mają po prostu pecha bo na ich miejscu nikt nie może być . :D ♥  Co wy o tym myślicie ?   I w ogóle ptrzcie na ich styl , totalna podróbka chłopców z 1D . ;/ Ten jeden ma koszulkę czy sweterek w kratkę i prawie fryzurę Harrego czyli zazdrości Louisowi i Harremu  , drugi próbuje wyglądać i zachowywać się jak Zayn . ;/ . Dla mnie to jest chore ..




2 komentarze:

  1. Beznadzieja!!!!!!!! 1D Nikt nie zastąpi!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic do nich nie mam, ale żeby zrobili coś sami, a oni tylko śpiewają covery i mają już swój fandom, a 1D mieli swój jak nagrali piosenkę, a oni co? Nic nie robią i już sławni.. 1D było sławne tylko w UK jak byli w X Factor.. I nie było aż takiej histerii, a oni nic nie robią i już tacy super.. Nie, to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń