piątek, 19 października 2012

Zayn i Perrie nie są już razem ? :D

Właśnie niedawno zobaczyłam takie zdjęcie z jakiegoś magazynu . Zdziwiłam się , bo jest w niej napisane że Perrie potrzebuje trochę czasu ( czyli że znowu go zostawiła ; / , nienawidzę jej ) . Wkurza mnie już od początku jak była z Zaynem . O jezu " była " jakie to jest fajne że już mogę pisać " była z nim " , a nie " jest z nim " . xD ♥  Mam nadzieję że Zayn nie cierpi znowu przez tą .. idiotkę . Przepraszam że tak na nią piszę , bo każdy może mieć o niej inne zdanie , no ale jak już wiecie , ja jej NIE LUBIĘ . ;)


I jeszcze jest taka plotka że Zayn odchodzi z 1D . : o Ja w to nie wierzę ale tak czytałam . Miejmy nadzieję że to tylko plotka . ;) <3

2 komentarze:

  1. Uaaaaa !!! JEzu mam nadzieje, że to prawda. <- Sory, ale takie moje zdanie i mam do niego prawo. Nie obrażam ani Perrie ani Zayn'a po prostu sądzę, że nie pasowali do siebie :)


    ZAPRASZAM NA BLOGA Z OPOWIADANIEM:
    http://viam-vitae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię jej, to mało powiedziane. Ja jej nie cierpię ;/ Nie docenia tego co ma ..

    OdpowiedzUsuń