czwartek, 15 listopada 2012

Heej . <3
Chciałam jeszcze dzisiaj dodać kilka informacji na bloga . Tak też zrobię tylko nie będzie ich tym razem tak dużo jak zwykle . :)


1.Piękna niespodzianka dla fanek .*__* . Zazdroszczę ♥



2.  Znalazłam bardziej widoczną wersję koncertu :D



3. 13.11.2012r. = Spotkanie z fankami . <3 . Jak ja bym chciała być na miejscu tych dziewczyn .. Szczęściary . ;* . Ale cieszę się że im się udało spotkać chłopców . :)



4. Wywiad chłopców z Loose Women z Denise Welch . <3

Obiecuję wam że jutro coś napiszę < więcej > , ale teraz idę chyba spać . <3
Komentujcie .<3

3 komentarze:

  1. boska notka:D!!!
    Ahhh jak ja bym chciała byc na miejscu tych dziewczyn...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się!Szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, mój blog będzie też o Zayn'ie :) x

    OdpowiedzUsuń