środa, 7 listopada 2012

Nowości . :D ♥

Hejka . :D
Teraz mam chwilkę wolnego i postanowiłam zająć się blogiem . Mam nadzieję że jeszcze ktoś go czyta . :)


1.Na początek mam zdjęcie troszkę nie trzeźwego Harrego . ;D



2. Nowy tatuaż Liama . <3


3. Nowy tatuaż Zayna . ♥♥ <33



4 .1D z Przemkiem Grabowskim . ;oo . Ale szczęściarz z niego . <33



5. Zdjęcia z pobytu w Hiszpanii :)










Zaynnnnnn . <33

I te dołeczki . *.*




<33













Skupienie . ;dd

I skupienie . :DD <33



<33333333333





















6.  Zdjęcia z nowej sesji . <33



Mam wrażenie że ludzie uważają Harrego jako najważniejszego z zespołu . ; / . Ja nic nie mam do Harrego , wręcz przeciwnie bo on jest u mnie na drugim miejscu zaraz po Zaynie . No ale dlaczego on jest akurat na dużym zdjęciu a reszta na takich małych ? No bez obrazy ale to wygląda jakby Harry był najważniejszy z całej piątki . :( . A tak po za tym to jest jeszcze wiele takich zdjęć gdzie Harry jest na samym przodzie po środku a reszta za nim trochę oddalona .
♥.♥

Jedno pytanie : CO TO JEST ZA LASKA I DLACZEGO DOTYKA ZAYNA I HARREGO JA SIĘ PYTAM ?! :O

Czy ona się czasem ni zapomina ? ;oo

Cały czas jest koło Zayna i Harego jakby się do nich przykleiła . ;//




Bejsbolówki chłopców . :DD ♥












7. Gazeta " Cosmo " :)  To jest coś w stylu wywiadu . :D Chłopcy sami to wypełniali . :**

Harry . :D

Louis . :D . Hahahah Leona Louis xD


Niall  <3

Zayn . :(( . Perrie Edwards . ; / :(((( : / :[[

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz