piątek, 9 listopada 2012

Nowości .♥

Hejka. :D 
Chciałam poprosić was na sam początek o komentarze . Są mi na prawdę potrzebne . Teraz już w ogóle nie dostaję komentarzy . -.- . Mam usunąć bloga ? Czekam na odpowiedzi . I chciałabym żebyście coś napisali <cokolwiek> o moim blogu , czy wam się podoba czy przeciwnie - jest nudny i lepiej go usunąć . Przyjmę każdy komentarz , niezależnie od tego czy będzie pozytywny czy też negatywny .


 A teraz dla tych co jeszcze czytają mojego bloga :

1. Zayn , Harry , Liam i Louis zrobili sobie nowe tatuaże < znowu > . Nie uważacie że już przesadzają z tymi tatuażami ? Bo jak tak właśnie myślę . :)



*______________________________*

Harrego tatuaż przypomina , tak mi się wydaje . xd Jakieś wrony . :o ♥

Tatuaż Liama - nie mam pojęcia co oznacza , chociaż troszkę przypomina mi to takie strzałki w przód , może to oznaczać , żeby w życiu nie załamywać się porażkami tylko iść do przodu i się nie zatrzymywać nawet ze względu na ich ważną przyczynę .  :D . Może ten tatuaż symbolizuje rozłąkę z Danielle . ? ;o ♥ Chcę żeby byli razem <3

To jest nowy tatuaż Zayna , który podobnie jak tatuaż Harrego przypomina ptaszka .;d . Chyba każdy wie jaki symbol ma taki ptaszek lub co oznacza , nawet na logikę . ;) . Zauważyliście ,  że ten duży tatuaż "ZAP" jest w kolorze czarnym ? Wcześniej jak się nie mylę miał inny kolor . ;)) <3


No i nasz Louis , ♥ Ciekawe na jaki się zdecydował .. :D

Dowód na to że zmieniał kolorek tatuażu "ZAP" ♥ 


2. A oto piesek Zayna . :D ♥

*_____________________________*
*___________________________________________________*


3. Sesja 1D z pieskami . *__________________*












Jakie sweterki . :D ♥

4. Sesja do albumu "Take me home" - chłopcy w jednym z wywiadów powiedzieli że nazwa wzięła się stąd że każdy z nich tęskni za swoim rodzinnym domem i chcieliby do nich wrócić , dlatego tytuł albumu to "Take me home" , czyli coś stylu "zabierz mnie do domu"  :D









Sesja do "Teen Vogue"














5. Backstage Festival iTunes . ♥
< Pytania > :D

Hhahahah xD . Rozwalają system . <3 ♥

6. Niedawno < jak się nie mylę wczoraj lub przedwczoraj > chłopcy z One Direction odwiedzili x-factor . <3 . Zaśpiewali tamdwie nowe piosenki "Little Things" i "LWWY" ♥





I zdjęcia . : ♥








7. Fanka Zayna napisała na TT " Zayn is on twitter o.O " , a Zayn odpowiedział  " Really ?  Where ? :O " 

Hahahah xD ♥ Jakie słodkie . xd ♥

<3


Mam nadzieję że będą chociaż dwa komentarze pod tą notką . :)
I myślę że spodobała wam się notka . :) ♥

6 komentarzy:

  1. Ja czytam bloga, proszę nie usuwaj go ♥♥♥♥♥♥ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też !!!!! I zgadzam się trochę przesadzają z tatuażami!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nieee nie usuwaj proszę on jest cudowny : O .;*
    Zapraszam do mnie <3 : http://troolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Notka jak zwykle świetna
    Nie usuwaj go ponieważ niektóre osoby są za leniwe(czyt.ja) zeby cos zawsze napisać:)
    PS:nie chciałam nikogo obrazić
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesadzają z tymi tatuażami, zwłaszcza Zayn. Kocham Little things i głos Hazzy w tej piosence! Zapraszam Cię na mojego bloga z opowiadaniem z udziałem One Direction. Dziękuję za jakikolwiek komentarz ; ) only-one-love-one-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nie usuwaj bloga jest wspaniały :)Zdjęcia są przepiękne ...
    Zapraszam do siebie i liczę na szczery kom http://lolaa1881.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń