środa, 14 listopada 2012

Hejka :D ♥

Mam dla was po raz kolejny kilka nowości z życia chłopców. I mam do was prośbę : moglibyście napisać czy wam się podoba mój blog ? Dokładnie chodzi mi o wygląd bloga oraz o to w jakim stylu go piszę . :0 . Mogę się dostosować do was , zależy mi na tym żeby to wam się on podobał . ;*

Ok to teraz inf. : 


1.Wczoraj odbył się koncert 1D . *.* . Zaśpiewali piosenkę " Kiss you" ♥



2.Tutaj kilka nowych piosenek 1D . *___________________* . Nie wiem jak wam ale mi się cholernie podobają . <3 . Niestety komp mi zamula więc nie mogę podać wam linków , myślę że sami znajdziecie :) . Podam wam tylko tytuły . <3

- Nobody Compares
- Summer Love
- Back for you
- Over Again
- Change My Mind
- Heart Attack
- Last First Kiss
- C'mon C'mon
- They don't know about us


3. Teraz smutna wiadomość :'( . Właśnie przeczytałam że babcia Harrego dzisiaj umarła . :'( . 
Myślę że dzisiaj Harry ma smutny dzień , naprawdę mu współczuję . ;( . ♥

14.11.2012r.

[*]

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest świetny i według mnie nie musisz nic zmieniać!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;* . Teraz jestem pewna że nie muszę nic zmieniać . :)

    OdpowiedzUsuń