niedziela, 9 września 2012

Chłopcy wczoraj . ;* ♥ :D

Hejka wam . :D 
 Jak tam spędzony weekend ? ;p Bo ja fajnie go spędziłam xD ♥
Ale mi się nie chce jutro do szkoły . ;o 

No ale dobra , zacznijmy od tego że wczoraj chłopcy byli na lotnisku w Los Angeles .; * Zdjęcia są spoko , no ale jedno mnie dręczy , chodzi mi o to gdzie Zayn jest w kulach . Nie wiem co mu się stało , nic nawet o tym nigdzie nie piszą .;[ . A może wy wiecie o co chodzi i co mu się stało ? Jeśli wiecie to bardzo proszę żebyście mi napisały .  Jest to dla mnie ważne . :)
O to mi chodzi .. :[
Kocham to zdjęcie . *.* . On się tak patrzy .. *.*
:O  Gacie mu widać czarne . :D ♥ Mrau . xd Ale biedaczek . :(

Jaka fura .. ;o . :D ♥


;D ♥

1 komentarz:

  1. Zayn skręcił sobie kostkę, nic poważnego :)) Lo, El i Hazza są w LA, nie wiem czy razem, czy nie :D Niallerek napisał na TT, że w Londynie leje.. Kocham moich głuptasów <33 Miłość bezgraniczna ;))..

    OdpowiedzUsuń