niedziela, 30 września 2012

Smutne . :'(

Hejka . :*

Tym razem nie mam dla was dobrej informacji . :( Na pewno już o tym wiecie ale Liam i Dan nie są już razem . :(


Jest mi strasznie smutno z tego powodu . Oni do siebie tak bardzo pasują że nie wyobrażam sobie ich jako " nie parę " . Oni muszą być razem , wciąż nie mogę w to uwierzyć . Prawdopodobnie jest to przez fankę , która wyzywała Danielle do tego stopnia że Dan już nie wytrzymała i postanowiła zrobić im przerwę w związku . :( . Mam nadzieję że do siebie wrócą . :*  Ja przyznaję że nie chcę żeby Zayn był z Perrie i sami wiecie dlaczego bo wypowiadałam się pisemnie na ten temat nieskończoną ilość razy ale nie pisze do niej na tt coś w stylu " nienawidzę cię idiotko , nie powinnaś być z Zaynem . On na ciebie nie zasługuje ! " . Jak chcą być razem to dobra , jakoś się z tym pogodzę . Ale na prawdę Dan i Liam są , przepraszam już " byli " cudowną parą . ♥



 ♥

2 komentarze:

  1. NIe... nie.. błagam, tylko nie too ;cccc

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale podobno to nie jest prawda! Znaczy, no, chodzi o to, że to nie jest potwierdzona i to nie może być prawda.. A na TT była wczoraj zadyma.. Pół dziewczyn na świecie pisało Don't cry, więc nie wszyscy nienawidzą Dan, ja osobiście uważam, że jest słodka..
    our-love-is-eternal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń