sobota, 8 września 2012

One Direction na gali . :D ♥

Hejka wam . ;) :*

Od razu wam się tłumaczę dlaczego nie dodawałam notek tyle czasu . :) Otóż . xd Ja jestem taka że zawsze muszę coś zepsuć no ale tym razem przegięłam ;p . Odinstalowałam internet i nawet nie wiem jakim cudem , no ale niestety . No i na dodatek zapomniałam hasła na mojego bloga ;o . Na szczęście wczoraj internet na nowo wujek mi zainstalował . :)) Ale był jeszcze jeden bardzo poważny problem ;o . Nie znalazłam kartki gdzie było napisane hasło na bloga ;/ . I myślałam że się powieszę . Nie no żartuję ale byłam taka wkurzona że cały czas mnie rozsadzało . Ale kilka minut temu znalazłam ją !! . I od razu wam piszę notkę . :D . Chyba kilka ich zrobię , bo jest tego trochę . :D ♥ . Nawet nie wiecie jak się cieszę że znalazłam tą kartkę . :D I właśnie w tej chwili zrobię kilka takich kartek gdybym zgubiła tą jedną . ;p i napiszę chyba na czole hasło na bloga mojego . ;D.  Mam nadzieję że nie straciłam czytelniczek mojego bloga przez to że nie dodawałam notek tylko czasu bo smutno by mi było . :( . Jedna z czytelniczek tego bloga zapytała w kometzarzu czy może podać linka mojego bloga na swoim twitterze i odpowiedź brzmi " tak " , nawet bardzo bym się cieszyła gdybyś to zrobiła bo w ten sposób rozsławisz go . :) . 

Przejdę teraz do konkretów . ;*
Otóż One Direction niedawno byli na gali gdzie zaśpiewali piosenkę " one thing " i wygrali statuetkę oraz zajęli pierwsze miejsce z każdej kategorii . :D . Jestem z nich dumna . ; * I strasznie się cieszę że zaszli tak daleko . :)



I zdjęcia : 
;/ . ??!!

Jak się cieszą . ! *.* . Nie mogę .. ♥
Zapomniałam napisać , że  Niall zespół statuetkę . :D Haha . ;p ♥
Lou spoważniał . ;d
Wzruszające . *.* . <3
Hekhem . ! Katy nie liż się do Nialla . ! Niall jest nasz . xd ♥ Albo Demi . ;)
Po wręczeniu nagród Niall spotkał się z Demi . ;*
Z Lou i Liamem przyszły ich śliczne dziewczyny Danielle i Eleanor . Widać że cieszą się szczęściem chłopców . ;)  ;3 <3
 Hary . ;o ,  ;D ♥ Mój mąż do mnie macha . ;D ;)
*.* . 
 Cudnie zaśpiewali . *.* ♥ .
Pozdrawiam was wszystkich i proszę o komentarze . ;)

5 komentarzy:

  1. Boże wróciłaś! Kocham Cię! Już myślałam, że rzucasz blogowanie ;( Codziennie wchodziłam i patrzyłam czy dodałaś coś nowego, a tu nic! Byłam taka smutna, że aż mnie zęby bolały! :D I nagle wchodzę ii widzę, no i taki smajll na ryju, że się w głowie nie mieści! A na przedostatnim obrazku mina Hazzy niezapomniana! Kocham mojego męża! <33 Oglądałam galę dwa razy i klaskałam tak dziwnie jak to zoabczyłam ;D
    Aha, taki bonus ode mnie! jestem na blogspot, mój blog jest na blogspot :D Haha! Chciałam się z kimś podzielić moim szczęściem :**
    Mam pytanie.. Może jest zbyt osobiste, lae chcę wiedzieć.. Mieszkasz w okolicach Częstochowy?
    Good Luck baby!! xx Kocham ci to pisać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci . ;* Takiego zaciesza mam na mordzie jak czytam twój komentarz że omg .;D I nigdy nie rzucę tego bloga . :) Dopóki 1D istnieje ten blog będzie istniał . xd ;3 I niestety ale nie mieszkam w okolicach Częstochowy , w ogóle jest to bardzo daleko od tego miasta gdzie ja mieszkam . ;) I podaj linka jak chcesz na swojego bloga , chętnie zobaczę i dodam komentarz . :) ;*

      Usuń
    2. Mój blog to our-love-is-eternal.blogspot.com :))

      Usuń
    3. Wiesz dlaczego myślałam, że jesteś z Częstochowy? Kliknęłam lokalizacja na twoim profilu w google + i zobaczyłam Częstochowę ;)) Dziwne.. xD

      Usuń
  2. To dziwne , bo ja nie jestem z Częstochowy ani z okolic . xd ;*

    OdpowiedzUsuń