wtorek, 11 września 2012

Tatuaże Zayna i Harrego . ;> ♥

Hejka wam . :* 

Ostatnio trochę zaniedbałam bloga i  bardzo was przepraszam za to. Ale sami wiecie dlaczego . Odpowiedź to nic innego jak SZKOŁA . Trzeba się uczyć mimo tego że nam się nie chce no ale takie życie .;d Oczywiście nawet nie mam w planach usuwać bloga bo nie po to tyle się napracowałam żeby go usuwać ,więc nie bójcie się o to :) . Macie to zagwarantowane że nie usunę . ;) . I postaram się dodawać notki częściej niż ostatnio. W wakacje cały czas siedziałam na internecie i tylko wchodziłam na mojego bloga żeby dodawać notki i to jest jasne bo w wakacje mamy cały czas wolne i nie musimy wkuwać lub odrabiać zadań domowych . Mam nadzieję że mnie rozumiecie :)) I mam do was sprawę . Oczywiście chodzi o komentarze  . Bardzo was proszę o nie , są dla mnie naprawdę ważne . Jest ich strasznie mało ale mam nadzieję że to się zmieni z czasem . Mam bloga już wystarczająco długo żeby był rozsławiony , cały czas go rozsławiam ale chyba na marne . Jeśli chcecie w komentarzu podajcie linki do swoich blogów . Chętnie wejdę . ;*

A teraz do rzeczy : Harry i Zayn mają nowe tatuaże . ;D  


U Zaynato jest jakaś kreska . xd Może to coś oznacza lub nie jest to dokończone . Tylko Zayna to wie .;p <3 . No a u Harrego to nie wiem co to jest . ;)

2 komentarze:

  1. Hazza ma jeszcze 17BLACK i była z tym związana afera na TT i Facebooku... Te głupie fanki to wymyśliły! A chodzi o Larry'ego. http://www.twitlonger.com/show/j808ro]
    Wejdź i przeczytaj co idiotki powymyślały! Jestem wkurzona jak nie wiem co.. Chłopcy od razu powinni zacząć mówić, że Larry nie istnieje..

    OdpowiedzUsuń
  2. 52 year-old Financial Analyst Isabella Vowell, hailing from Saint-Hyacinthe enjoys watching movies like Bright Leaves and Baseball. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Bentley 8 Litre Sports Coupe Cabriolet. post

    OdpowiedzUsuń