czwartek, 27 września 2012

Wczoraj w studiu u Alana Carra . ;d ♥

Hejka wam . :D ♥
Jak tam w szkole . ? Haha xd U mnie nawet jest dobrze . ;d

Wczoraj chłopcy byli w studio  Alana Carra . ;D Pamiętacie go  .? ;) :*

Jakie zdjęcie . ;d Hahahah . xD .

A tutaj zdjęcie jak rozmawiają . :D Może znowu zatańczą .♥



I przed studiem . ;d ♥

Wydaje mi się czy Harry podciął loczki .? :o  ♥


  Z tego co czytałam to Niall wrócił do swojego dawnego kolorku włosów . :)


I MAM JESZCZE JEDNĄ BARDZO WAŻNĄ WIADOMOŚĆ ! . <3
 W sobotę 6 października każdy z chłopaków będzie prowadził dwugodzinny program radiowy, wspólnie z prezenterem radiowym. Będzie to trwało od 8;00 do 18;00 ( czasu UK ). Kolejność audycji :

1. Od 8:00 do 10:00 -Liam z Gemmą Cairney
2. Od 10:00 do 12:00 - Harry z Nickiem Grimshaw
3. Od 12:00 do 14:00 -Zayn z Scottem Millisem
4. Od 14:00 do 15:00 -Niall z Huw Stephensem
5. Od 15:00 do 18:00 - Louis z Gregiem Jamesem
( jest to czasu Brytyjskiego )

Ja nie wiem o której godzinie na nasz kraj  i na jakiej stacji ale jak się dowiem to napisze wam , obiecuję . :* ♥ . Mam nadzieję że nie jesteście złe że nie daję notek codziennie ale jak każda z nas muszę chodzić do szkoły i niestety też się uczyć więc nie mam zbytnio czasu . Może wkrótce będzie troszkę mniej , chociaż wątpię . ;( ♥. Kocham was . <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz