piątek, 31 sierpnia 2012

Nowa piosenka 1D . ♥

Hejka mam dla was nowinkę . :D ♥

Prawdopodobnie jutro około godziny 12 po południu ma się zjawić w internecie nowa piosenka One Direction oczywiście z nowej płyty . Piosenka ma tytuł " Live While We're Young " . I z góry was przepraszam , bo jutro od godziny 12 do około 17 nie będzie mnie w domu i nie będę miała jak dodać nowych notek i co najważniejsze nowej piosenki . Bardzo żałuję ale to jest na prawdę ważny dla mnie dzień . Ale obiecuję że jak będę miała dostęp do internetu od razu dodam to co będzie trzeba . :) ♥


11 komentarzy:

  1. Najlepszy płyty jest tytuł ;) Powiedz rodzicom, że kazali mi się zabrać do domu ;D Nie było wyjścia :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Malikowa, chciałabym spytać z ciekawości, nie że coś do ciebie mam.. :)) Ile masz lat?? Nie obrażę się jak mi nie będziesz chciała powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Malikowa, jesteś cudowna.. Jak czytałam twój komentarz do mojego bloga to się śmiałam.. A teraz blog się przekształca.. Tylko opowiadania z One Direction <33 Tobie się na pewno spodoba, choć Zayn ma dziewczynę ;DD Haha twój mąż! Okejj, kończę.. Nie hcę cisppamować.. Nie lubię tego.. Wpadaj, może ci się spodoba: little-talks.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mogłabyś mi sprawdzić czy Harry kumpluję się z Ritą Orą? Lubię Ritę, ale zawsze trzeba być przygotowanym jak Rita zostanie dziewczyną Hazzy ;** Mogłabys to sprawdzić? Please ;D

      Usuń
    2. Z tego co mi wiadomo i z tego co znalazłam, Hazzy i Rita nie są parą tylko przyjaciółmi więc jest na luzie :D

      Usuń
  4. Malikowa, Twój blog jest świetny, chciałabym wstawić linka do Twojego bloga na Twittera, lecz muszę mieć pewność czy nie masz nic przeciwko. Czekam na odpowiedź :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za komentarze i przepraszam was wszystkich za to że nie dodawałam notek przez tak długi czas ale wszystko wyjaśnię w następnej notce :) . I oczywiście możesz wstawić linka na twittera . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM ZAYNA

    OdpowiedzUsuń