sobota, 25 sierpnia 2012

Dzisiaj . :D ♥

Hejka wam . :D

Mam dla was zdjęcia Louisa i Harrego z dzisiaj . Hazza był dziś w Tesco . :D <33

Dzisiejszy autograf Harrego . :D ♥
I nie chce się chwalić bo nie lubię tego ale mam taką podniete że zaraz nie wytrzymam . :D ♥ Niall mnie obserwuje na TT . <3 Nie mogłam w to uwierzyć . Wcześniej miałam tt ale zapomniałam hasła i musiałam założyć nowego no i  przed kilkoma minutami założyłam nowego Twittera i niedawno popatrzyłam a tu Niall mnie obserwuje , oczywiście wolałabym żeby Zayn mnie obserwował ale nie narzekam . :D ♥ <33


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiemm . :D ♥ Nie moge nadal w to uwierzyć . :o

      Usuń
    2. I kiedy dodasz nowy rozdział . ? :D

      Usuń
  2. Ale masz szczęście.. Nialler?! Kurde ucięłabym sobie palca za mojego Best Frienda! Ale co tam! Też lubię Tesco, hmm Hazz pasujemy do siebie :)
    little-talks.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szczęściara !

    Świetne fotki :)
    I ogólnie fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożż, jakie Hazza ma chude nogi! Kurde, nie jedną modelkę by w kompleksy wpędził! Ale ten dres, Hazza masz tyle kasy, a chodzi w takich spodniach! Oj, baby, ciocia Julka musi się tobą zająć! little-talks.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń