piątek, 10 sierpnia 2012

Pasemka Zayna . ;** . ♥ ;)

Niedawno doszło do mnie zdjęcie z Zaynem , na którym widać ... bląd pasemka Zayna . :o 
Taki wariat z tego Zayna , co on jeszcze wymyśli , mi się on podoba taki jaki jest i wątpie żeby wam się on nie podobał . :D Może tak chciał zrobic i tak sobie zrobił . Nie widać na tym zdjęciu tego tak dokładnie , miejmy nadzieję że przyjdą wyraźniejsze zdjęcia. ;)) Aale na razie mam tylko takie 

Nie wiem na którym lepiej widac , ale wydaje mi się że na tym pierwszym . xd Piękny Zayn. *.*

1 komentarz:

  1. Mam dla Ciebie niespodziankę i jest nią rozdział szósty ;)
    Dodaję, bo dzisiaj go napisałam, ale kolejny będzie może po jutrze.
    A te pasemka moim zdaniem sa okropne, bo Zayn to mulat a nie kurde jakiś farbiś... Mi się nie podobają, no ale każdy ma swoje zdanie ;P

    http://live-for-the-moment-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń