wtorek, 21 sierpnia 2012

Zayn usunął sobie TT . :{

Hejka wam . 
Tym razem nie mam dla was dobrej informacji . :{ . Właśnie się dowiedziałam że Zayn kilka minut przedtem usunął sonie Twittera . :{ . Mam zdjęcie i tłumaczenie :


Tłumaczenie :

" Moi fani , którzy maja coś miłego do powiedzenia mogą to zatweetować na konto one direcion , :) x"
- ostatni tweet . 


"Powodem , dla którego nie tweetuję tak często jak kiedyś jest to że mam dosyć tych wszystkich bezużytecznych opinii i nienawidzę tego , że dostaję je codziennie , żegnaj tweeter :) "

- ostatni tweet .

:{ . Smutno co nie ?

3 komentarze:

  1. z tego nędznego bloga na onecie już nic się nie wyciągnie dlatego przerzucam się do ciebie :D przynajmniej masz pasje i piszesz, a nie tłumaczysz się "też mam życie" Czekam na newsy :D i fajnie byłoby poczytać fakty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci . :* :)) . Zdobędę jakieś fakty ale nie teraz bo mam kilka notek do zrobienia . :)) xox

      Usuń
  2. Nędzy blog na onecie?? Ten który należy do Basi?? everyday-abnormal.blog.onetpl? O ten ci chodzi? Dla Malikowej to miłe i iwem jak ona się czuję.Czuję się cudownie, bo w końcu ktoś docenił jjej trud, ale wiem co czuje domicella! Jest smutna, bo ktoś nazwał jej blog nędznym! Jak ty byś się czuł/a gdyby ktoś nazwał twój blog nędznym?! To był o dla jednych miłe, a dla drugich nietaktowne!

    OdpowiedzUsuń