piątek, 17 sierpnia 2012

Nowe tatuaże Liama i Harrego + Animacje . :D ♥

Hejka . :*

To jest moja ostatnia notka przed wyjazdem . A dlaczego napisałam w poprzedniej notce . ;))

Dobra mam dla was zdjęcia nowych tatuaży Liama i Harrego . :*

To jest tatuaż Liama . ;* Mi to przypomina literkę "D" jak Danielle . *.* . Widać że ją kocha . :)) Słodkie . :*

A to są wszystkie dotychczasowe tatuaże Harrego . Nowy to jest ta kłódka . :D ♥

I kilka Animacji . :D
haha . :d Jaka mina . :D ♥
Zayn pokaż gdzie jest twoja dziewczyna ? :D ♥
mrau . :D ♥
A oni zawsze sie za dupcie łapią . :D ♥
Macie okazję . :D ♥
<3
I te paczadła . *.*
Joł . xd DJ. Malik . :3
Wyobrażam siebie jako tego manekina . :D ♥ :)) ;* :33
Zgon ., :D ahhahahahah . xd ♥ :*
:D ♥ .;3
Harry densi . ;d ♥
Liam :
Louis . :

hahaha . :D

Niall :


1D . :D ♥

ahahahha . :D


To wszystko . To do poniedziałku . Papa . :*


3 komentarze:

  1. ~Witam ; * Chciałabym Zaprosić Cię Na Mojego Bloga Poświeconemu Opowiadaniom o One Direction . Dla ciebie to chwilka , a dla mnie radość i dalsza motywacja w pisaniu przepraszam jak nie lubisz takich wiadomości . http://lovedirection4ever.blogspot.com/ Pozdrawiam , XoXo



    A te animacje . Oj Zayn , Zayn XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Niall <3 Heehe ;*

    Fajne. I dzięki tobie mam nową tapetę . ;)

    U mnie nowy imagin, zapraszam. Licze na komentarz:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak prosiłaś informuję Cię, że na:
    http://is-breathing-for-this-moment.blogspot.com/
    pojawił się nowy rozdział, serdecznie zapraszam i liczę na szczerą opinię. <3

    OdpowiedzUsuń