poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Ceremonia zamknięcia / zdjecia . ♥

Hejka wam . ;*

Mam dla was jeszcze więcej zdjęć z Igrzysk . ;D 

Teraz dochodzi bardzo dużo ich na różne strony . xd
*.*

♥ . ♥
Zaynn . xd ♥
Niallek . :* ;D
Kocham to zdjęcie . *.* . Zayn . ♥ :DD A Hharry jaka mina . xD ♥
Mrau . ;* ♥
Jak ja uwielbiam jego pasemka . *.*
No i własnie to zdjęcie mnie dręczy . Nie wiem czy ta babka koło Zayna to Perrie czy nie . Mam wielką nadzieję że to nie jest P. -,- . Nikt jej tam nie prosił . ;/
Ojej . *.*
*.* 
Na razie to wszystkie zdjęcia z Olimpiady . ♥ ;*

5 komentarzy:

  1. Rozdział dodam dziś, także wyczekuj ;P
    Chyba w sumie zaraz go wrzucę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mali kowa masz bardzo ciekawy blog , ale niestety nie jestem Directionerką . ja piszę tylko jakieś tam bez sensowne opowiadanie o nich i czytam opowiadania innych . Tak , wiem , wiem to dziwnę , że nie jestem ich wielka fanką , a czytam te blogi , ale tak juz mam i tego nie zmienię ; pp .

    Pozdrawiam ; 33 ..
    Crush On You ♥ ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci . Ale szkoda że nie jesteś ich fanka . Oni są naprawdę super . :* Mam nadzieję że kiedyś nią będziesz . ;D

      Usuń
  3. Niestety to dziewczyna to Perrie.. Była z Zaynem za kulisami :O !Kapelusz, który Zayniu ma na sobie należy do niej..Dała mu go za kulisami ;** To było słodziutkie. <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog widać, że wkładasz w to całe serce ;** bardzo mi się podoba, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń