wtorek, 7 sierpnia 2012

To co mówią Zayn , Harry , Louis , Liam i Niall . ♥ :)

W tej notce napiszę to co mówią chłopaki czyli ich słowa  . Mam tego dosyć dużo więc zapraszam . :*

  1. Czekanie na kogoś kto cię nie kocha jest jak czekanie na statek na lotnisku . ~ Zayn . *.*
  2. Distance between two hearts may give pain but it gives us change to realize how much they are close to our heart . ~ Zayn . :*
  3. There comes a day when you realize turning the page is the best feeling in the world . ~ Zayn . ;*
  4. Nie pozwól chłopakowi sprawić że poczujesz się brzydka , bo nieważne co się stanie , jesteś piękna z nim czy bez niego . ~ Zayn  . :*
  5. Nigdy nie mówiłem , że robienie właściwych rzeczy jest łatwe . ~ Harry . ;*
  6. Jednym powodem , dla którego noszę paski jest to że sekretnie chciałbym być zebrą . :D . Lol . xd ~ Louis :*
  7. Reporter : Gdybyś był włóczęgom co było by napisane na twojej kartce ? Zayn : " Nie mam łóżka , mogę spać w twoim " ?  < No jasne . :D *.* > 
  8. Dziewczyny , które nie kochają Niall'a są tymi dziewczynami , które nie wiedzą jak wybierać chłopaków  . ~Harry . :*
  9. Nienawidzę gdy widzę chłopaka obrażającego dziewczynę albo który jest dla niej zły , natychmiast myślę że byłoby jej lepiej ze mną . ~ Niall . :*
  10. Rysowałem kota i Liam zapytał czemu rysuję żyrafę . ~ Harry . :* :D
  11. Reporter : Który z was umawiał się z 32 latką ? Harry : Nie mam pojęcia o czym ty mówisz . 
  12. Ja i Liam bawiliśmy się w walkę w naszym tourbusie . W pewnym momencie przypadkowo uderzyłem bardzo mocno butem w twarz .. On tylko wstał o zrobił : Grrrr. ~ Harry . xd
  13. Reporter : Jaka jest jedna rzecz , która zawsze potrafi wywołać uśmiech na twojej twarzy ? Zayn : Kiedy rozmawiam z moją siostrą , to gdy słyszę jej głos *.* . 
  14. Starałem się grać słodkiego żeby uniknąć kłopotów ... Moja mama to zauważyła ale wciąż działa . ~ Harry . :*
  15. Reporter : Masz jakieś fobie ? Louis : Dorastanie . 
  16. Chłopcy nazywają mnie " Serowa głowa " , bo ciągle jem chipsy serowe . ~ Liam . :*
Myślę że nie ma nic złego z tym że ciągle jem ... Przynajmniej nie robię nic nielegalnego .~ Niall . :*
 
To wszytko na razie . :D   Zapraszam do komentowania . ;))

1 komentarz:

  1. Hahaha świetne te teksty ;D

    Nowy rozdział ;D http://live-for-the-moment-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń