poniedziałek, 13 sierpnia 2012

1D na Olimpiadzie - wideo . *.*

Siemka . :*

Chciałam dodać na bloga  wideo z Igrzysk gdzie śpiewali chłopcy z 1D < dla was > . No i tak długo szukałam że w końcu znalazłam . Jakość jak dla mnie jest super . Sami obejrzyjcie . ♥


Gdyby co to tam trzeba wcisnąć ten obrazek gdzie jest 1D na scenie i chwilkę poczekać . :*
Sorki że tak piszę pewnie myślicie że robie z was głupków ale tak nie jest . ;D 
Po prostu napisałam gdyby ktoś nie wiedział . Ale na pewno wiecie . Buhah xd 
No i znowu sie pobeczałam oglądając te wideo . -,- . Jak oni pięknie śpiewają . *.* 
:D



2 komentarze:

  1. Noo ale Ale tak troche było nie na miejscu to jak Liam krzyknął " Zróbmy hałas ! " ... Ale tak to też się jarałam tym bardziej niż Fredka Jeremiaszem haha xD

    OdpowiedzUsuń