wtorek, 14 sierpnia 2012

Nowy tatuaż Harrego ? :o

Siemaa .^.^

Wczoraj na facebooku zobaczyłam nowe zdjęcie Harrego jak siedzi na krzesełku a jakiś gościu mu robił jakiś tatuaż .  Oczywiście mam te zdjęcia i juz wam daję . xd Ale też widziałam zdjęcie na którym Harry ma całą wytatuowaną rękę . Na 100 % jest to Photoshop . Mam na to dowód sami zobaczcie . xD .:))

Tutaj już jest po skończeniu . Są strzałki więc jest to widoczne . ;)) No i to jest te właściwe zdjęcie przed przeróbką . 

No a tu jest właśnie ta przeróbka . -,- .

2 komentarze:

  1. To ostatnie zdjęcie zostało zrobione w PhotoShopie przez jakąś fankę, gdy Harry ogłosił, że zamierza sobie wytatuować całą rękę. A "ten gość" na pierwszym zdjęciu to Ed Sheeran ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rudy gościu to Ed Sheeran i jestem gwiazdą!

    OdpowiedzUsuń