czwartek, 30 sierpnia 2012

Kilka informacji . :D ♥

Hejka wam .:D
Od razu chcę was przeprosić za to że nie dodawałam notek już kilka dni , ale niestety nie było nawet o czym pisać . Ostatnio mało się dzieje . No ale teraz mam kilka informacji dla was  i proszę o komentarze . :*

Pierwsza sprawa to taka że prawdopodobnie Niall zrobił sobie tatuaż na plecach, ale jeszcze nie wiem czy na 100 % to są jego plecki xD, trochę takie za duże jak na Nialla , ale takie zdjecie do mnie przyszło z informacją . ;o



Mam jeszcze dla was takie zdjęcia do nowego teledysku 1D . xd

No i tutaj dla was niespodzianka . ! :D Tatuaż Harrego . ;p Oczywiście nowy .:* Jest trochę nie wyraźny ale miejmy nadzieję że za nieługo przyjdą nowe i wyraźniejsze . ;3

1 komentarz:

  1. Zawał! Niall, mój ty męzu, nie szpeć się tak! Och, tatuaż nie pasuję do tego irlandzkiego chłopczyka! A i tak go kocham <33 Miłość bezgraniczna ;D

    OdpowiedzUsuń