środa, 29 sierpnia 2012

19 Urodziny Liama . ♥ ^^

No hejka . :D ♥
Jak pisałam wcześniej , dzisiaj Liam ma 19 urodziny i z tej okazji zrobię kilka notek lub jedną i będzie na niej wszystko z Liamem ;)) . Pojawią się na nich : zdjecia , animacje ,  , będą filmiki itp. :D ♥ Zapraszam do obejrzenia tego wszystkiego . ;33

Na początek filmik z życzeniami od fanek ;p


Ten drugi filmik jest wzruszający . ^^ Prawie się popłakałam . ;o



Z animacji to wszystko xd :D

Może teraz kilka zdjęć ? :D


  A teraz z śliczną Danielle . :D ♥


:33

Filmiki . xd ♥



I jeszcze życzenia dla Liama . :D ♥

;33

3 komentarze:

  1. Przepraszam, że się tak wyrażę ale nie umiem inaczej...On no kurwa jest idealny. Jeszcze raz przepraszam, Malikowa! Nie wiem czego on chciałby więcej, ma super laskę, oddanych kumpli, kochającą rodzinę, kasy jak lodu, robi co kocha, czyli śpiewa, no i ma nas, Directioners <33 Och..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu jaa ;)) Bo wiesz dodałam na moim blogu pierwszą część opowiadania o 1D i może chciałabyś poczytać.. Blog to jest tak jakby mój dziennik, ale chciałabym dodać moje opowiadania ;D To co wbijasz?? Mój blog: little-talks.bloog.pl

      Usuń
    2. Oczywiście że wpadnę . ♥

      Usuń