sobota, 11 sierpnia 2012

Ustawka Bridgit Mendler z Harrym .

Hejka . ;D

Dzisiaj przeczytałam coś co mnie trochę wkurzyło szczerze mówiąc . Chodzi o to że NIBY Disney szuka ustawki dla  Bridgit Mendler po to by wypromować jej nową płytę . :/ No i jak się składa to wybrali dla niej Harrego . Ja nie wiem o co już chodzi z tymi ustawkami . Moje zdanie jest takie że jakby chcieli być razem to by byli albo chociaż by byli przyjaciółmi a jak na razie to nie znalazłam żadnej informacji żeby się nie wiadomo jak przyjaźnili . Oni po prostu chcą wykorzystac sławę Harrego . Nie jest to za dobry pomysł ale nic z tym nikt nie zrobi . Ale gdyby byli już razem albo się zaprzyjaźnili to życzyłabym im szczęścia , bo wielbię Harrego :D no i od dawna jestem fanka Bridgit . Nie znam jej ale z tego co widzę i czytam to nie jest to jakaś nie wiadomo jaka szczycąca się gwiazda , ona po prostu ma talent . A niektóre gwiazdy myślą o sobie że nie wiadomo jakie są piękne itp.  A wy co o tym sądzicie ? :*

To jest Bridgit :


2 komentarze:

  1. To ta z Powodzenia Charlie ? Nie wiem czy pasują do siebie, ale ja i tak jade do Londynu i zgwałce Harrego ;p hahaha ale ja głupia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest ta z powodzenia Charlie . xd No to powodzenia ci życze . :D

      Usuń